Σάββατο 23 Ιουλίου 2016

Sadolos VS Pokemon Go

Του συνεργάτη Sadolos

Σύντεκνε ήντα κάνεις ???
Παραίτησε μπλιό τσοι παράουρους και μόλαρε κάτω !!!
Εμείς άντα χαζίρι επαε κάτω, με τη Πρώτη Φορά Αριστερά, είμαστε μες στη καλή χαρά.
Τα μνημόνια τά ‘χομε ξεσκίσει…
λεφτά κάργα…
συντάξεις να δούνε τα μάτια σου…
βεντέμα οι ελιές…
από υγεία πάμε να σκάσομε…
Άσε να μη σου τα λέω…

Και
Εκειά, που είχαμε ξαπλώσει την αρίδα μας στον ασκιανό και πετούσαμε πέτρες στο κουβά, αξέγνιοι, σαν τη διαφήμιση του Γιάννη του περιπατητή, να ‘σου και ξεφαρδουκλώνει ένα πόκεμον !
Σωθήκαμε κουμπάρε !!!
Ευτυχώς που φανερώσανε  και τούτα νε τα μιαρά και δεν εδώσαμε των οματιών μας για τσοι Καναρίους νήσους.

Εδά, ολημερίς και από νωρίς όλοι οι χωριανοί μολαίρνομε στα βουνά και ψάχνομε σε λιόφυτα, δέτες, σκίνους, αχιμάδες, φασκομηλιές και από κάτω στσοι κουρμούλες, μπας και παντήξομε κανένα ...
πόκεμον να το τσακώσομε.
Στο καφενέ δεν έχει μπλιό κολτσίνα, ξερή, εξηνταέξι και τάβλι. Όλοι είμαστε με το κινητό στη χέρα, ανετρουμισμένοι, μπας και διαφαλάξει κανένα πόκεμον.

Έπαε που τα λέμε, τα δικά μας πόκεμον παραπατούνε λίγο, αλλά μάλλον φταίει η ρακή.
Ένα μάλιστα μοιάζει του Κατρούγκαλου και όλοι οι συνταξιούχοι κρατούνε μια ντιχαλόβεργα να του τη σβουρίξουνε στη κεφαλή γιατί δε το χωνεύουνε. Εγώ να σου πω το ’χα έτοιμο για πιάσιμο, αλλά η κατσούνα εβρόντηξε στη κεφαλή του καφετζή και ήκαμε μια μπαρόλα νααα!!!

Βέβαια, το βράδυ οντε γυρίζω στο σπίτι, ο σάρακας και η μάνα τσοι μου ζητούνε λεφτά, αλλά εγώ τος σε δείχνω τα πόκεμον που ήπιασα.

Σύντεκνε
Έχω γεμίσει δυο γεμοντρουβάδες πόκεμον και λέω να τα πάω αύριο στην εφορία και στη τράπεζα, να τα πολυταρίξω πάνω στο κισέ και να μου σβήσουνε τα χρέη.

Σε χαιρετώ βιαστικά γιατί φάνηκε ένα πόκεμον στο μητάτο και μου χει ξεσμιλώσει τσοι κατσίκες

Άντε γειά …..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...