Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2015

Ενωμένοι να θυμηθούμε τα βήματά μας !


Σαρώνει στο διαδίκτυο το νέο δημιούργημα ¨ Να σταθώ στα πόδια μου ¨ των Θοδωρή Παπαδουλάκη – Γιώργου Νικηφόρου Ζερβάκη – Λεωνίδα Μπαλάφα.

Ωραία δουλειά (μουσική-στίχοι-σκηνοθεσία).
Ένα τραγούδι επίκαιρο.
Κάθε εικόνα του μιλάει, συμβολίζει και είναι ένα κάλεσμα.
Εκφράζει όλους τους Έλληνες.
Όλοι είμαστε περήφανοι για τον τόπο μας.
Θα μπορούσε να είχε γυριστεί στη Θράκη, τη Μακεδονία ή την Ήπειρο. Ελληνικότατο και υπερήφανο.
Το σημαντικότερο είναι ...
το μήνυμά του.
Να σταθούμε όλοι μαζί ενωμένοι στα πόδια μας.
Τα νοήματα του τραγουδιού ίσως απέχουν σήμερα από την πραγματικότητα, ζώντας με το βαθύ κατεστημένο σύστημα και τον αποχαυνωμένο κόσμο.
Δεν στεκόμαστε εκεί.
Προχωράμε και γινόμαστε καλύτεροι.
Ο δυναμισμός στον τρόπο που χορεύουν πεντοζάλη δηλώνει λεβεντιά, περηφάνια και ελπίδα.
Μας συγκινεί και μας ωθεί να μπούμε στο χορό.

ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΜΑΣ.

«Να σταθώ στα πόδια μου»
Στίχοι: Λεωνίδας Μπαλάφας.
Μουσική: Λεωνίδας Μπαλάφας – Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης.
Σκηνοθεσία: Θοδωρής Παπαδουλάκης



'Μοιάζω με βομβαρδισμένο τοπίο
με ένα στιχάκι που είναι μουτζουρωμένο
στης ζωής το τελευταίο θρανίο
και με πουλί ξενιτεμένο...

Έχω πείσμα και γερό το στομάχι
σαν το Παύλο με την κάλπικη λύρα
την αγάπη που έχω δώσει δε πήρα
έτσι το θέλησε η μοίρα....

Άντε να σταθώ στα πόδια μου
μετά από τόσα χτυπήματα
έχω ξεχάσει τα βήματα
μα δε με παίρνει να πω δε μπορώ
πρέπει να μπω στο χορό...

Μες τον κόσμο μεγαλώνω τον άπονο
ποιός στ΄αλήθεια παίρνει αυτό που του αξίζει
δε το θέλω μα μου βγαίνει παράπονο
γιατί η ρόδα δε γυρίζει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...