Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

Ας γελάσουμε λίγο!!

- Mωράκι μου νομίζεις ότι είμαι χοντρή... ; ; ;
- Θα στο πω στ' αυτί...
- Πέστο μου στο άλλο. Απ' αυτό δεν ακούω...
- Καλά, δε με λυπάσαι που πρέπει να κάνω το γύρο..; ; ;

Πρέπει να καθιερωθεί ένα "Κ" για τους κοντούς...
Κοψοχολιάζω κάθε φορά με τ' αμάξια που πηγαίνουν μόνα τους...

- Θυμάσαι τότε που δεν είχαμε Αλτσχάιμερ!!
- Τι μου θύμησες τώρα...
- Τι σου θύμισα?
- Τι μου θύμησες??

Πόσο ξηγημένο το πεπόνι που έχει όλα τα κουκούτσια μαζεμένα, όμορφα και νοικοκυρεμένα σε μια γωνίτσα. ..
Καρπούζι είσαι η ντροπή της ... χλωρίδας.

- Μωρό μου τι βλέπουμε;
- Ποιοτική τσόντα.
- Ααα..., στο τέλος θα την αγαπήσει;
- Αμέ. Από παντού.

Ακούω να κορνάρουν. Σκέφτομαι. Ποιος μαλάκας?
Κορνάρουν πιο πολλοί. Καταλαβαίνω...
ότι πρόκειται για γάμο.
Ξανασκέφτομαι. Ποιος ΜΑΛΑΚΑΣ???

Πάλι καλά που δεν χρειάζεται πλέον να κυνηγάμε την τροφή μας όπως οι πρόγονοι μας.
Ούτε που ξέρω που ζουν τα πιτόγυρα...

Το επόμενο Νόμπελ Φυσικής - Χημείας θα πάει σε αυτόν που θα ανακαλύψει "Τι είπε το άτομο"

-Μωρό μου σε απάτησα. Καλύτερα να χωρίσουμε.
-Δε θέλεις μια δεύτερη ευκαιρία;
-Όχι μου άρεσε. Θα το συνεχίσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...