Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Τι μ΄ ωφελούν οι άνοιξες…




Ένα αχ δεν είναι αρκετό,
ούτε και αν σκύβεις το κεφάλι,
ούτε και το αμίλητο νερό, ούτε η ζάλη.







Μετά το αποτέλεσμα των Ιταλικών εκλογών, οι ¨Μπέπε Γκρίλο¨ της πολιτικής, της δημοσιογραφίας, των ΜΜΕ,  σχολιάζουν ειρωνικά τον Ιταλό Μπέπε Γκρίλο!!
Αυτός τουλάχιστον....
έχει μαζί του το 25% των Ιταλών, οι δικοί μας τι έχουν???

Βλέπω μια άνοιξη
Μουσική: Διονύσης Τσακνής
Τραγουδά ο Γιώργος Μεράντζας


Βλέπω μια άνοιξη χαμένη κι ορφανή
και μια ηλιαχτίδα το σκοτάδι να τη σέρνει.
Ποιος θεός ποιά μοίρα τις κρατάει στη σιωπή
ποιος τις δένει..

Δεν υπάρχει πρίγκιπας, ούτε και βασιλιάς
ούτε ξόρκια και ευχές δεν τις ελευθερώνουν
μόνο άνθρωποι μπορούνε κάποιοι από 'μας
σαν θυμώνουν..

Ένα αχ δεν είναι αρκετό
ούτε και αν σκύβεις το κεφάλι
ούτε και το αμίλητο νερό ούτε η ζάλη
ούτε κι η ζάλη.

Και ούτε θα με στέρξει το άστρο μου
ούτε θα με λυπηθεί το κύμα
ούτε θα σωθώ στο κάστρο μου
αν φοβηθώ και αν δεν κάνω βήμα.

Δεν περνάει ο χρόνος για όποιον είναι φυλακή
και του δεσμοφύλακα η μισή ζωή χαμένη
τι κι αν λέω καλός εγώ οι άλλοι είναι οι κακοί
τι μου μένει.

Ένα αχ δεν είναι αρκετό
ούτε και αν σκύβεις το κεφάλι
ούτε και το αμίλητο νερό ούτε κι η ζάλη
ούτε κι η ζάλη.

Κι ούτε θα με στέρξει το άστρο μου
ούτε θα με λυπηθεί το κύμα
ούτε θα σωθώ στο κάστρο μου
αν φοβηθώ και αν δεν κάνω βήμα.
…………………………………………..

Ο τίτλος της ανάρτησης από την καταπληκτική ζεϊμπεκιά του ΜΑΡΚΟΥ!!!
Τι μ΄ ωφελούν οι άνοιξες
κι οι ομορφιές του κόσμου,
αφού ο κόσμος χάνεται,
 ψεύτη ντουνιά,
έξαφνα από εμπρός μου. 
Ακούστε το ΕΔΩ
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...