Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Το σχόλιο της εβδομάδας by SADOLOS

Ήντα λένε ορέ κουμπάρε!!!
Θα πνιγούμε λέει στο φυσικό αέριο στη Κρήτη???
Αϊντε να δούμε, μπας και γλυτώσω από τσι μπουκάλες υγραερίου που με βάνει ο σάρακας και κουβαλιώ από το μπακάλικο κι είναι βαρές οι παντέρμες..
Εμείς άντα χαζίρι τα δίκτυα τά΄χομε έτοιμα. Με μικρές αλλαγές τα ποτιστικά ντελόγο μετατρέπονται για αέριο, που έπαε που τα λέμε πιο φτηνό θα νάναι από το νερό που ποτίζομε!!!!!!

Γροίκα να δεις!!! Εδιάβασα ότι στη Ουκρανία ένας πεθαμενατζής  βάζει τσι αζωντανούς μέσα στο φέρετρο για να κάνουνε λέει θεραπεία χαλάρωσης!!
Σιγά το παντέρμο και το ΄χει για καινούριο…
Έπαε κάτω να δεις.....
ήντα γίνεται τρία χρόνια !!!
Οι γέροι, που οι προκομμένοι οι πολιτικοί μας τος επετσοκόψανε τσι συντάξεις, θαρρούνε ότι είναι ήδη μέσα στο ¨κουτί¨ και όλη μέρα μας  παρακαλιούνε να μπροκώσομε το καπάκι.

Άσε μέρα πούναι να μην ανοίξω το στόμα μου…
-      Γυναίκα !!!!!! Βάλε γλήγορα μια ρακή γιατί γράφω στο σύντεκνο μου!!!
Καταλυτικέ, με αγριοκοιτάζει αλλά …εκτελεί.
Εγώ πίνω κακομοίρη μου αβέρτα να τελειώσω τη ρακή που καζάνεψα οφέτος μέχρι τσι 21/12/2012. Από κεια κ΄ ύστερα ήντα να τι κάνω αφού μετά όλα τέζα, καταπώς λένε οι Μάγιας???
Σου πέμπω και μια φωτο με το πίνακα  που έχω στο Μητάτο!!!!

Υ.Γ: Βάλε ν ΄ακούσουνε οι αναγνώστες σου ένα όμορφο κρητικό τραγούδι το ¨ξηροστερειανό νερό¨ από  τρία καλά κοπέλια με ταλέντο και με το όνομα ¨Γιάλα¨, να χορέψουνε γιατί 12 και σήμερα επομείνανε!!!!!


Όπα λέω!!!!!
Σηκωθείτε να χορέψομε μια ομπρός μερά !!!!!!!!
Κρίση είναι θα περάσει!!! Πού διάολο θα πάει…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...