Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ: Η νέα κατάσταση


Πολλοί φίλοι αναγνώστες ρωτάνε για το αν συμφέρει σήμερα η μετατροπή των βενζινοκίνητων οχημάτων σε υγραεριοκίνητα, μετά και την αύξηση του φόρου στο υγραέριο.

Με βάση τον επίσημο πίνακα τιμών στις 9/11/2012 (αρχική φωτο), όπου συμπεριλαμβάνεται και η αύξηση του φόρου στο υγραέριο, οι μέσες τιμές για τη βενζίνη και το υγραέριο διαμορφώνονται σε 1,678 και 0,965 αντίστοιχα.
Σε παλαιότερες αναρτήσεις είχαμε υπολογίσει τον πίνακα με το κέρδος στις περιπτώσεις μετατροπής. Τότε η τιμή του υγραερίου ήταν 50% μικρότερη από αυτή της βενζίνης. Σήμερα η τιμής υγραερίου είναι κατά 40% μικρότερη από αυτή της βενζίνης επομένως και το ετήσιο κέρδος θα μειωθεί ανάλογα.
Ο νέος λοιπόν πίνακας.....
για το ετήσιο όφελος διαμορφώνεται ως εξής:


Στην πρώτη γραμμή αναγράφεται ο αριθμός των ετήσιων χιλιομέτρων που διανύουμε και η πρώτη στήλη την σημερινή κατανάλωση του αυτοκινήτου σε βενζίνη και σε λίτρα/ 100 χιλιόμετρα.
Τα κελιά του πίνακα περιλαμβάνουν το ετήσιο κέρδος σε ευρώ.
Παράδειγμα:  Για ένα όχημα που σήμερα καταναλώνει 10 λίτρα βενζίνης στα 100 χιλιόμετρα και διανύει ετησίως 15.000 χιλιόμετρα, το ετήσιο κέρδος σε περίπτωση μετατροπής θα είναι 767 ευρώ.
 
Για όλα τα τεχνικά στοιχεία τα οποία πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές έχουμε αναφερθεί λεπτομερώς σε προηγούμενες αναρτήσεις ΕΔΩ, ΕΔΩ και ΕΔΩ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...