Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Λέτε να βγει δεύτερος ????


Προχθές,14η Μαρτίου, η μέρα δεν ξεκίνησε καλά!
Το πρώτο σημάδι στο αυτοκίνητο! Ο δείκτης της βενζίνης ανάσκελα. Παρκινγκ σχετικά εύκολο, αλλά με το που σκάω μύτη έξω και πατάω lock, μια φωνή ακούγεται:  ¨Καλέ να σου πω τη μοίρα σου να σου πω το ριζικό σου???¨ Άιντε να δούμε πως θα πάει η μέρα και απλώνω ανοικτή την παλάμη. Όμως, η τσιγγάνα κοιτάζοντας την παλάμη μου , κλείνει τη μύτη της, με το ένα χέρι και αρχίζει να φωνάζει τρέχοντας ¨λεφτά πιάνεις ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου γίνονται….¨ .
Κάνω την καρδιά πέτρα και χωρίς καφέ, πέφτω με τα μούτρα στη δουλειά, παρά τον ενοχλητικό ήχο της μετενέργειας πάνω από το κεφάλι μου.
Ζαλισμένος ,τρεκλίζοντας και με αυτόματο πιλότο φθάνω το μεσημέρι στο σπίτι. Πατάτες βραστές μου ανακοινώνει το έτερον ήμισυ, διότι λέει, σήμερα γιορτάζουμε την ημέρα του (π).
 Όχι ρε γυναίκα το π της (π)ατάτας αλλά το άλλο π το 3,14159265358979323846… που έμαθες στο σχολείο!!!
(….Άλλο είχε στο μυαλό της!!  Η 14η Μαρτίου είναι διπλή γιορτή, όπως σας έχω ενημερώσει σε άλλη ανάρτηση, αλλά η κρίση με έκανε να αγοράσω μόνο τα κάρβουνα και να ακυρωθεί για φέτος τουλάχιστον το τσιμπούσι)
Με την τελευταία μπουκιά, μου σκάει το παραμύθι:
¨...αγάπη μου θα μου δανείσεις ένα δίευρο?? ¨.
¨Μα φυσικά ...θεά μου, τι θα το κάνεις??¨.
¨Θέλω ...φως μου να ψηφίσω την Κυριακή στις εκλογές του ΠΑΣΟΚ!¨
Ποιος είδε το Θεό και δεν τον φοβήθηκε!! Πέφτει μαύρο παντού!! πανικός, πνίγομαι, η πατάτα δεν πάει κάτω!!!Με τα πολλά συνέρχομαι και αρχίζω τη διπλωματία:
Βρε καλή μου, βρε χρυσή μου στείλε..............
την ψήφο σου με sms ή με περιστέρι, κάνε μια ευχή από μέσα σου ίδιο είναι, στο φινάλε ταχυδρόμησέ την ! Τίποτα αυτή!!
Σχέδιο α:
Καλέσαμε έκτακτο οικογενειακό συμβούλιο, αφού πρώτα είχα πείσει τα παιδιά να βάλουν τα κλάματα και να φωνάζουν
¨Που θα πας μανούλα, δεν μας σκέφτεσαι… ¨!!!
¨γιατί μας το κάνεις αυτό…¨!!!!
¨τι σε μέλλει εσένα ναι….¨!!!  κλπ
Τζίφος…
Σχέδιο β:
Επιστρατεύω μαθηματικά υψηλού επιπέδου!
Με δυο ευρώ μπορείς να  αγοράσεις σουβλάκι με διπλή κέτσαπ και δώρο χαρτοπετσέτα, να πάρεις κουρεμένα ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου ή ακόμη 3 φρατζόλες χωρίς σουσάμι.
 Μάταια!! θα πάω, θα πάω θα πάω!!!.
Σχέδιο γ:
¨Γυναίκα θα φύγω, θα πάω στα ξένα..¨!  Την είδα όμως ότι η ιδέα αυτή της άρεσε και το σταμάτησα!!
Σκεφτήκαμε και άλλους τρόπους, όπως να την κρατήσουμε σε καταστολή, αλλά το απορρίψαμε.
Τελευταίο επιχείρημα
Αφού η επιτυχία είναι εξασφαλισμένη, το λένε και τα γκάλοπ (αρχική φωτο), τι θες τη ταλαιπωρία….!!

Και τότε μας ξεφούρνισε το μυστικό!!
¨Ξέρεις τι είναι να τρέχεις μόνος σου και να βγεις δεύτερος??
Κάνε το λιανά της είπα.
¨Αν πάω και ρίξω άκυρο και αυτά είναι παραπάνω από τους ψήφους του υποψήφιου, ποιος θα βγει???¨.
Ρούμπος!! Γάτα η Κυρία. 
Συμφωνώ και επαυξάνω !!
Χωρίς δεύτερη κουβέντα κάναμε εσωτερικό δανεισμό, μαζέψαμε 10 ευρώ και θα τη στείλουμε να ψηφίσει πέντε φορές.!!

Λέτε η επανάσταση του αυτονόητου να φέρει ανατροπές???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...