Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Μετά το ¨κούρεμα¨, τέρμα η πατάτα!! Να ξεκινήσει άμεσα το ¨κίνημα της μπριτζόλας¨!!!!



News alert: Η χοληστερίνη εξαφανίστηκε από το αίμα των Ελλήνων. Η εξέλιξη αυτή προκαλεί το παγκόσμιο … επιστημονικό ενδιαφέρον.




Του Κρητικού συνεργάτη: SADOLOS
Εδά κατέβηκα από τα όρη και τσι βρήκα όλους ¨κουρεμένους¨ στο χωριό!! Η πεθερά μου μού πε ότι άκουσε λέει πρωί πρωί στο Bloomberg, ότι με το κούρεμα σωθήκαμε και τόπε σ όλους τσι χωριανούς και αυτοί μολάρανε γλακιτοί, σα τσι χανούς, να πάνε στα κουρεία. Πάω και γω στο κουρέα για συμπαράσταση και μετά θα πάρω σβάρνα όσους χρωστώ (..που δεν είναι και λίγοι), να ενεργοποιήσω τα CACs.
Έτσα δε λένε το υποχρεωτικό κούρεμα?? Τράπεζες, έμποροι. καφετζής, περιπτεράς, μπακάλης, ο Γιώργης, ο Νικολής, ο σύντεκνος, ο Μανώλης κλπ κλπ κλπ, 50% down!!!
Ήντα φταίω γω!!! Nα πάνε να παραπονεθούνε στο Υπουργό.
Έεε άντα χαζίρι, ας μη με ξανα δανείσουνε.

Σύντεκνε, εδά ήπαθα άλλη ζημιά! Εστούμπωσα από τη πατάτα!!
Όοοοοοι άλλο πατάτα σύντεκνε!!!!! Φτάνει μπλιό.
Πατάτα βραστή, πατάτα τηγανιτή, πατάτα γεμιστή, πατάτα οφτή, πατάτα κοκκινιστή, πατάτα σαλάτα, πατάτα στο φούρνο!! Και δεν υπολογίζω και τσι ¨πατατιές¨, που χω κάνει στη ζωή μου, ειδικά οντε πήγαινα και ψήφιζα!!
Κουμπάρε δε πάει πράμα κάτω!!
Μου κόπηκε η όρεξη!  Λες ορέ να παθα  ¨νευρική ανορεξία¨ ?? Εγώ πριν δυο χρόνια είχα ¨ήρεμη όρεξη¨. Γατές ήντα .............
μού πε ένας γιατρός?? Πρέπει λέει  να ανεβάσω τη χοληστερίνη γιατί εξαφανίστηκε από το αίμα μου ! Πε μου εδά  εσύ πώς??

Σύντεκνε, δε σου κάνω πλάκα! Για να στανιάρω πρέπει να ξεκινήσουν τα παρακάτω κινήματα:
Του καφέ, τσι χιλόφτας, τσι ζάχαρης, του κρέατος, τσι χαρτοπετσέτας, τσι χλωρίνης, τσι φασουλάδας, του σαμπουάν, τσι γραβιέρας,  τσι ντομάτας, του ανανά,  του γαλακτομπούρεκου (.. μ αρέσει το παντέρμο), τσι φρατζόλας, του iphone, τσι φακής, του new ipad, του πετρελαίου, των ρούχων, των φροντιστηρίων (για τα κοπέλια), των καλλυντικών (για το σάρακα και τη μάνα τσι), τσι σουμάδας (πίνω κι απ αυτή), τσι αθερίνας , τσι γόπας και τσι κουτσομούρας, τσι μπριτζόλας,  των λιπασμάτων, του τηλεφώνου, τσι ΔΕΗς, των φαρμάκων (… ας είναι και γενόσημα) κλπ κλπ κλπ
Για να μην σου τα πολυλογώ μόνο για τη ρακή, τα χόρτα και τσι χοχλιούς δε χρειάζεται κίνημα, γιατί απ αυτά  βολεύομαι.

Γατές ορέ ήντα κάνω όλη μέρα στα όρη, για να μου ποπεράσουνε τα νεύρα?? Παίζω κόζαλο .
Δε γατές ήντα ναι το ΚΟΖΑΛΟ εεεεεεε??
Το κόζαλο είναι το παλαιινό ΓΚΟΛΦ!. Το παίζαμε οντε είμαστε  κοπέλια . Είχαμε μια μπαστούνα και κατακτυπούσαμε ένα άδειο κουτί όλη μέρα, από τα καλαμάρια τα PORTOLA,  να το βάλομε σε μια τρύπα. Νά ξερες πόσες μπαρόλες είχα στη κεφαλή μου από τσι  ξέβουρτσες μπαστουνιές, άσε…. Η μάνα μου, όλο καβαλίνα και βουτσές μου βαζε στη κεφαλή, άμα συρώνανε τα αίματα (λες ορέ να φταίει η καβαλίνα για τα καζαντίσματά μου ?).

Λοιπόν, πες μου γλήγορα ήντα δα κάμω.
Γατέω εγώ γιάντα τόπαθα! Δε φταίει μόνο η πατάτα,  αλλά ήντα να πω…. Θωρώ όλη μέρα τσι ξεγιβεντισμένους στη τηλεόραση και … να τα ξετελέματα. Αυτοί ορέ το κάνουνε επίτηδες, να μας κοπεί η όρεξη, για να μη τρώμε και να πάθουν selective default τα άντερα μας!!  

Δε θωρώ φώς από πουθενά!!
Ορέ συ το ΠΑΣΟΚ κυβερνά ακόμη?? Πε μου αν είναι αλήθεια να αποκουζουλαθώ και να πάω να φουντάρω από κανένα δέτη!!!!
Στη Συγγρού γιάντα κατάπιανε τη φωνή ντος??
Πού ναι κακομοίρη ένας, να βγεί μπροστά και μείς από πίσω, να τσι στείλομε όλους στο ….…..

Υ.Γ 1: Κάνε κάτι γιατί δεν θωρώ καλά τσι κοράκους!!! Σα φασιανοί μου φαίνονται!!
Υ.Γ 2: Κατέβα επειγόντως να πιούμε καμιά ρακή, μπας και συνέλθω!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...