Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

Το … ταξίδι του Τριφυλογιώργη

Ο συνεργάτης του blog, Τριφυλογιώργης:
¨Μπα  να ΄χες την αθιβολή μου?
Θωρείς ορέ το σύνθημα μου? Για να μη λες ότι σου λέω ψόματα!
Δε θα το πιστέψεις από πού σου γράφω εδά!! RUE DE LA LOI λέει μια πινακίδα από πάνω μου. Κουμπάρε ήρθα στη Σύνοδο Κορυφής στσι Βρυξέλλες!!

Κάτσε να σου τα πω αξαρχής!
Εμόλαρα και ήρθα, γιατί κακομοίρη δεν νταγιαντώ μπλιό.
Ούτε στον απατό μου, ούτε στα κοπέλια δεν επόμεινε άλλο ξύγκι.
Πετσί και κόκαλο! Λίγο έχει ακόμη η γυναίκα αλλά …. θωρώ τηνε μοντέλο σε λίγο καιρό! Ακόμη και τα οζά μου δεν τα κάνω ζάφτι. Ούτε μάντρα θέλουνε, ούτε άρμεγμα. Δε γατέω ήντα τα ΄πιασε και δε μου γρικούνε καθόλου. Γι αυτό εμπήκα στο παπόρι, για να ΄ρθω να τα ψάλλω στσι δικούς μας πρώτα. Που να μου κοβότανε η χέρα από το πάτο, την ώρα που πήγα και τσι ψήφισα!

Πρώτη στάση στο Σύνταγμα, ευτυχώς δεν ήμουνα μπάρε μοναχός! Μιλιούνια αθρώποι με περιμέναμε. Εκρατούσα μιαολία ρακή αλλά που να τσι τρατάρω όλους. Και ευτυχώς που δεν τσι κέρασα, γιατί όταν αρχινίξανε τα μπαμ μπουμ, ρούφηξα κανά δυο γουλιές και δεν εκαταλάβαινα πράμα. Ήντατανε ορέ αυτά που μας εψεικάζανε? Σαν το απείρι μου φάνηκε. Ο τζάρουκας μου ήκαιγε και παραλίγο να πλαντάξω. Μου πόμεινε και μια μπαρόλα στη κεφαλή από ένα τσούρο που μου σβουρήξανε.
Γραντίζω  άμα τα συλλογούμε. Μπας και θαρρούνε ότι είμαστε μουσκάρια και δεν καταλαβαίνομαι ποιος και γιάντα τσι βάζει ορισμένους κουζουλούς, να κάνουνε τον ταραχτά?

Τα μάτια μου εσυρώνανε σύντεκνε, αλλά όï από τα δακρυγόνα, για πάρτη ντος ήκλαιγα, έτσα που μας εκαταντίσανε και για τα γίβεντα τος.
Εδιαφάλαξα και στο Καραϊσκάκη να δω τον Ολυμπιακό. Σε κάθε γκολ που βάζανε τα κοπέλια στσι Γερμαναράδες εντάκερνα τσι πήδους και το πεντοζάλι και  ειδικά άμα φωνάζανε ¨έτσα γ….. εκεινιά που σας χρωστούνε¨.

Είδα και αυτούς που λένε ότι θα ψηφίσουνε ΟΧΙ και μετά ψηφίζουνε ΝΑΙ. Να παραιτήσουνε τσι κουλουμούντρες και ας μην βγάνουνε μπάρε άχνα.  Οι αθρώποι είναι μανισμένοι.
Είπα ορέ εγώ σε κανένα να με σώσει?? Εγώ μια χαρά επαιρνούσα στα όρη.
Μια βραδιά εξόμεινα σε ένα παπούρι που βρήκα, δίπλα στην Ακρόπολη και μετά εμπήκα στο αερόπλανο.

Να σου πω ήντα ψυχανεμίζομαι? Ανέφαλα θωρώ!!
Δε πάνε ντρέτα, γιαυτό να μη ξαργούμε! Να πιασωμε τη παρασύρα σύντεκνοι! (Πού τσι πετύχαμε! Φτου, να μη τσι φθειαρμίξομε!)
Εδά  ήπρεπε να κάνω γω κολάι, να βλεπες πως κουλαντρίζουνε τσι Μερκελ και τσι Σαρκοζήδες.
Γι αυτό τ αποφάσισα και ήρθα και στη Σύνοδο Κορυφής.
Κρατώ και ένα πεσκέσι για το Σαρκοζί, ένα ζιπούνι που πλεξε η γυναίκα, για τα γεννητούρια! Πού γατές, μπορεί να τόνε καλοπιάσω και να μη μας σε κουρέψει από το πάτο.

Ανέβασε ορέ του Σκορδαλού το τραγούδι ¨τσ΄αγάπης την αθιβολή¨, αφού σε διαβάζουνε και στσι Βρυξέλλες, να καταλάβουνε μπάρε ήντα θα πεί πολιτισμός, μπας και σταματήσουνε να θωρούνε την Ελλάδα στο χάρτη, σαν ένα ¨ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΜΕ ΘΕΑ¨.

Καμνιούνε τα μάτια μου! Πάω να πλακώσω τ’ αυτιά μου!¨.

Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΣΟΥ ΕΝΤΟΛΗ ΚΟΥΜΠΑΡΕ!!!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...