Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Οι ¨επιταχυντές ρακονετρονίων¨ ετοιμάζονται!


Φίλοι αναγνώστες,
Αυτές τις μέρες λάβαμε το παρακάτω mail, 3ο κατά σειρά,  από τον Κρητικό φίλο, τον Τριφυλογιώργη!
Οι τακτικοί επισκέπτες του blog πιστεύω να έχουν συνηθίσει την Κρητική διάλεκτο. Εμείς πάντως έχουμε αρχίσει εντατικά μαθήματα και σκεφτόμαστε να την καθιερώσουμε σαν επίσημη γλώσσα του ιστολογίου.
(Σημείωση: Έχουν γίνει οι αναγκαίες παρεμβάσεις για να διαβάζεται πιο εύκολα)

¨ Κάνω διάλειμμα από το πλύσιμο του καζανιού.
Το βράδυ θα γίνει η πρώτη δοκιμή του επιταχυντή ρακονετρονίων και σε λίγες μέρες το μητάτο θα γίνει CERN!!!!!!!
Εσύ ορέ ήντα κάνεις??
Εεεεε κακομοίρη, γατές ορέ να αρμέγεις??
Μόλαρε κάτω γιατί δεν τα θωρώ καλά τα πράματα!
Έπαε θα πίνεις μπάρε μιαολιά γάλα και θα τρως αθοτύρους, χοχλιούς, τσιμούλια, αγαλατσίδες, ομανίτους και αρά και πού θα σφάζομε και κανένα ρίφι (..αλλουνού, όϊ δικό μου!).
Μα ήντα διάολο τσι πιασε ετά πάνω τσι υπουργούς και αρχινίξανε να αρμέγουνε τα ανθρώπους! Ούτε τα οζά δεν αρμέγω τόσο’ να συχνά!
Που διάολο τσι πουσουνίσαμε!
Ένα σου λέω μόνο!
ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΑ ΕΥΡΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΣΤΣΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΣ΄ ΑΝΕΜΑΖΩΞΑΝΕ ΕΠΑΕ.

Αλλά εγώ γι’  άλλο πράμα σου πέμπω το mail.
Πε μου ορέ αν είναι αλήθεια ότι αποποινικοποιούνται οι δουλειές με φούντες? Θα μας σε ξεβγάλουνε θέλει!  Από τη μια η ρακή από την άλλη τα παφ - πουφ επήγαμε στο διάολο.
Έτσα το λέγανε οψές στο καφενείο, αλλά γω δεν τσι πολυπιστεύγω!
Ο καθένας λένε δικαιούνται άμα είναι ντουχιουντισμένος να καπνίζει και μιαολιά, αλλά να βάλει λέει μια πινακίδα στο φυτό που καλλιεργεί.
Ορέ συ, μπα να θαρρείς ότι εγώ τα φυτεύγω??
Μη σε διαολοστείλω!  Να πιστεύγεις ήντα σου λέω.
Γροίκα να δεις:
Την άνοιξη είχα βρει μια πουλιτσά με λιναρίδια και τα τάιζα ο κακομοίρης με κανναβούρι.  Που να υποψιαστώ ότι αυτά αντί να το τρώνε, πηγαίνανε και το παραιτούσανε σε ένα δέτη επαέ από κάτω, από πάνω από το ργιάκι. Μια κοπανιά το πήρα είδηση αλλά ήντα να κάνω που ΄χε πρασινίσει ο τόπος. Είπα κάψα είναι ας τα αφήσω να ξεκαλοκαιρέψει
και μετά θα τα ξεπατώσω.
 Γατές πόσα μεσημέρια εσωξαπλάρωνα από κάτω στην ασκιανιάδα?
 Ούτε ήλιος, ούτε σβούροι, ούτε μύγες, ούτε αρογαλίδες, ούτε ο σάρακας η γυναίκα μου δε μ’ έβρισκε!
 Άντα χαζίρι, αφού λένε ότι θα επιτρέψουνε για προσωπική χρήση, για τον απατό μου εκρέμασα ντελόγο μια πινακίδα με το όνομα μου σε κανα δυο δεντρά.  Θα ντος εκρεμάσω σε όλα  πινακίδες με ονόματα: Του Πεθερού, τσι Πεθεράς, του Σαντόλου, του Σύντεκνου, του Τριφυλονικολή του Τριφυλαντώνη, του Σηφαλιού και του Παπα-Μιχάλη.  Έεεε άμα δεν φτάξουνε τα ονόματα των ζωντανών, θα βάλω θέλει και καμπόσα από το νεκροταφείο.
 Άντε γύρευε….,  αν΄έρθουνε να μου κάνουνε έλεγχο.  Ήντα ταυτότητα θα ντος σε ζητούνε?
Κακομοίρη έχε τα μέντε σου και πε μου ήντα θα αποφασίσουνε τελικά!
Να τα ξεπατώσω και να τα δώσω στσι κατσίκες?  Όϊ  όϊ όϊ !!!!!! Ποιος θα τσι ζυγώνει μετά! Ούτε 100 κουλούκια δεν θα τσι κουλαντρίζουνε!
Μάλλον το τράγο θα ταΐσω! Και μετά θα τον φέρω στην Αθήνα!
Πέ μου πού θες να τον αμολάρω!!

Ανοίγω skype,  έχω … ¨τηλεδιάσκεψη¨ με τη γυναίκα!
Χα χα χα χα χα χα!
(Εσύ μη γελάς,…  εδά γελώ εγώ!!!!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...