Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Σχόλιο Κρητικού αναγνώστη


(Δυστυχώς, η σελίδα έχει τη δυνατότητα μετάφρασης μόνο σε 52 γλώσσες )

Anonymous said:
 « Διάλε τσ’ απολιμάρους σου, παραίτησε τα οικολογικά και γροίκα ήντα θα σου πω:
Ορέ σύντεκνε ήντα ‘ναι η επιλεκτική χρεοκοπία ή πώς διάολο τη λένε?
Δε πάει η ρακί κάτω με τα μνημόνια, τα μεσοπρόθεσμα και τσι άλλες κουζουλάδες. Πε ‘ντος έτα πάνω, ότι δε μπορώ να πορπατήξω μπλιώ, ποδιασκελωτά πάω σα συγκαμένος,  τα πράματά μου έχουνε γενεί νταούλια!
Λες ορέ να επιλέξουνε εμένα και να μου πάρουνε τα ζα και το 4χ4?
Λες να μολάρουνε και να ρθούνε οι τροικανοί επιτηρητές στα όρη??
Θεέ μου ξεμίστευγε!!
Ό..ιιιιιι, Όοοοι, εγώ ‘χω τα μέντε μου και θα τσι περιμένω στο μητάτο και εκειά θα τσι ποσινάξω. Ή θα τσι ξεκαφκαλώσω ή θα τσι σβολώσω με τσι τσούρους. Θωρώ τσι να παίζουν κουλουμούντρες στσι δέτες.
Όντε συλλογούμαι, αρά και που, άμα είμαι ξεμέθυστος, λέω μπας και είναι καλύτερα να τσι ταΐσω στάκα με τα αυγά και να τοσε βάλω να πιούνε δυο τρεις ρακές ανεκούρκουδες και ξεροσφύρι, να πετάξω και κάτι ξερά .. φύλλα πούχω στη παραστιά  και να χορεύουνε το πεντοζάλι σα τη κολύμπα των αφορδακοφάδων (.. λίμνη των κύκνων ήθελα να πω). Λύρα και λαούτο δεν γατέω, αλλά τη μαντούρα και  το θιαμπόλι, τα πειδεξεύομαι .
Δε γατέω ορέ κοπέλι ήντα να κάνω. Εγώ πούμε και τσι πράσινης ανάπτυξης και έχω φυτέψει όλους τσι αζόγυρους και ργιάκια, για να μην το πολυβλέπει ο ήλιος και ξεκάψουνε, λες να τη γλυτώσω?
Αλλά εδά μπερδεύτηκα με τσι 36 χρεοκοπίες που μούπε ο σάρακας η γυναίκα μου. Μια δε φτάνει?? Το λέγανε λέει στη τηλεόραση (..ήντα διάολο θέλει και τη θωρεί) οι γ' ίδιοι που ότανε υπογράφτηκε το μνημόνιο, μας σε λέγανε… ήντα καλό απούναι για να μη χρεοκοπήσουμε!!
Εδά προχθές που κατέβηκα στο χωριό μ’ έδε ο Νικολής στο καφενείο και μου ντάκαρε τσι αναλύσεις ότι θα μας σε πάρουνε τα NAVARA και τα σκαφτικά και θα μας σε δώσουνε τριαξονικούς γαϊδάρους, σκαλίδες, αλέτρι και ένα βολόσυρο λέει για να κάνουμε σέρφινγκ (…έτσα θαρρώ που τόπε) στο αχιμαδερό  και ότι τα ΑΤιΜιά  τσι τράπεζας θα βγάζουν μόνο κληματόφυλλα για ντολμάδες και που και που και κανένα αθό. Μάλλον με δούλευε
αλλά θα τόνε ποσινάξω. Ούτε ένα ασκορδούλακα δε του δίνω!! Καλά, τα αυτιά του λαγού, να τα ξεχάσει!!
Α!!! καλού κακού μη ξεχάσεις να μου πεις ανε τρώεται ο άρκαλος, η ζουρίδα , ο αρκαλοκατσόχιρος και το καλοσυντεκνάρι γιατί έχουνε πληθήνει εδά τελευταία. Για τσι κοράκους και τσι γλάρους το γατέω, τόχω ακούσει από ένα σάντολο μου, ότι είναι σκληρό το κρέας τους, αλλά επαέ που τα λέμε, στο ζόρε ο καλός ο μύλος όλα τ' αλέθει, που λέγανε παλιά.
Άμα μου αποκριθείς,  σου ‘χω κρατήξει μια μαγεριά χοντροχοχλιούς να  τσι φάμε μπουρμπουριστούς ή με το χόντρο , να πιούμε μια ρακί και να πούμε και καμιά  μαντινάδα. (….μεταξύ μας, τον άρκαλο τον έχω τσιγαρίσει για άλλο μουστερή.)

Όντε θαρθείς,  άμα προβάλεις στα Όρη φώναξε  Τριφυλογιώωωωωργη!!! Ανε ακούσεις χαλάπατο και καταμούνταρο μη φοβηθείς, οι συνονόματοι μου θα γλακούνε να χωστούνε στα σπηλιαρίδια. Εγώ θα προβάλω να σε ανεμαζώξω.
Δεν αντέχω κουμπάρε! Τέρμα το διάλλειμα! Ποτίζω με το ντενεκέ και έχει ντιντινίσει η κεφαλή μου από τη κάψα .Έτσα μου δίνει ο διάολος ν' αρχινήξω τσι μπαλωθιές.
Μη με παρεξηγείς!! πότε πότε  πετροβολώ μέχρι να ξεραθεί η σοδιά, σα  το JACK DANIEL

I am looking forward to see you
Nickname: Τριφυλογιώργης (…Ολυμπιακός είμαι)
(Η φωτογραφία που σου ‘πεψα, είναι από το ΙΧ μου,… μάζεψα μάραθο για τα τσιγαρολάχανα).

Και δυο  μαντινάδες
¨Άν έρθει κάποιος να μου πει χρωστάς λεφτά και δώστα,
θα φύγω μ'ελικόπτερο σαν τον Παλαιοκώστα!¨.

¨Το 4Χ4 με νικελοσωλήνες,
εγώ γεμίζω κοπελιές και όχι προβατίνες¨

Katalytikos said:
Τι να πω? Συμφωνώ! Ότι πεις Σύντεκνε!!
Το προωθώ στον Τρισέ.
keep in touch
 
(Στο αρχικό κείμενο του φίλου αναγνώστη έγινε μικρή παρέμβαση από ειδικό γλωσσολόγο, κυρίως στα σημεία στίξης, για να διαβάζεται ευκολότερα.)

Και μια αφιέρωση για τη φάση της …ωρίμανσης.
ΜΠΕΡΚΗΣ ΣΠΑΧΗΣ - ΜΕ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΤΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...