Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Συγνώμη κύριε, .. ποιος είμαι??


Αδέρφια εκπέμπω SOS !!
Δύο τινά συμβαίνουν.
Ή εγώ δεν είμαι καλά ή … εγώ δεν είμαι καλά.
Προσπαθώ να καταλάβω τι συμβαίνει γύρω μου αλλά ..FATAL ERROR. 
  • Κάποιοι έχουν φύγει και δεν το ξέρουν
  • Εμείς νομίζουμε ότι είμαστε εδώ, αλλά μάλλον είμαστε  φευγάτοι
  • Κάποιοι νομίζουν ότι καλύτερα να μην ήμασταν εδώ και μας σπρώχνουν  να την κάνουμε.
Και συνάμα σφίγγουν E. Coli

Το κατά ΜΝΗΜΟΝΙΟΝ Ευαγγέλιον, διαπασόν
Μέτρα!! Μέτρα!! Μέτρα!!
Μεσοπρόθεσμα
Μακροπρόθεσμα
Μεσομακροπρόθεσμα
Μακρομεσοπρόθεσμα
Γιατί όλα αυτά??
Η πιο λογική εξήγηση, με ποδοσφαιρική ορολογία, είναι:
Χάσαμε την μπάλα και φταίει ο τρόπος παιγνιδιού που μας έμαθαν  να παίζουμε χρόνια τώρα. Εννοώ το σύστημα οργάνωσης  ¨ ψηλό παιγνίδι με χαμηλές μπαλιές για να τρελάνουμε τον αντίπαλο¨, που τελικά ευνόησε τον αντίπαλο και τρέλανε εμάς.
Ποιος θα μας σώσει από τους σωτήρες?? Ιδού η απορία!

Και εκεί που το είχα πάρει απόφαση και έλεγα ότι όλα θα διορθωθούν και … αύριο μέρα είναι (..εδώ που τα λέμε, μάλλον νύχτα ακολουθεί), πέφτει κεραυνός και αστραπή!.
Τι συνέβη?
Όλα τα σημειώματα με τα PIN, USERNAME, NICKNAME ,PASSWORDS, PUK, GMAIL, HOTMAIL, MAIL, FACEBOOK, TWITTER κλπ μπήκαν στο πλυντήριο και πλύθηκαν βιολογικά.
Κατά λάθος? Εξεπίτηδες, Εξεπιτούτου? Δεν έχω απάντηση.
Τώρα τι γίνεται? δεν θυμάμαι τίποτα. Ποιος είμαι? Πού πάω? Τι κάνω?
Φτου και από την αρχή?? Α-ΠΟ-ΚΛΕΙ-Ε-ΤΑΙ!
Δώστε λύση, προτείνεται κάτι, μην κάθεστε με σταυρωμένα τα χέρια στο τέλος, το ερώτημα του τίτλου θα είναι καθημερινή πρακτική.
Φίλοι, τα περί ανωνυμίας στο διαδίκτυο, μου φαίνεται ότι τελικά είναι κουροφέξαλα. Έχω χρησιμοποιήσει όλα τα γνωστά και άγνωστα ονόματα, με όλους τους δυνατούς συνδυασμούς. Αφού, ότι όνομα και αν φωνάξουν στο δρόμο γυρνάω και λέω .. ΟΡΙΣΤΕ??
Δεν πάει άλλο!!
Λοιπόν, μες στην αγωνία και τον πανικό μου και σε μια στιγμή αναλαμπής
κάθισα και σκέφτηκα και έχω μια πρόταση, αλλά θα περιμένω και τις δικές σας, αφού επιστρέψετε από το τριήμερο όσοι πάτε, για να συνδιαμορφώσουμε την τελική version και να την προωθήσουμε.

Τέρμα τα ονόματα
¨Βαπτίζεται ο δούλος του Θεού - usernamepassword…κλπ¨ και THAT'S IT!
Αλλά, αν και αυτά τα ξεχάσεις δεν θα τρέχει τίποτα, διότι θα έχει τοποθετηθεί αμέσως με τη γέννηση σχετικό gadget σε σημείο του σώματος οπότε: Ζουλάς, τραβάς, τσιμπάς, κτυπάς, σπρώχνεις, ξύνεις, ανάλογα με το πού το έχουν τοποθετήσει, και  θα γίνεται άμεσα BRAIN RESTART.
Τέρμα και οι νονοί.
Μόνο η Google, Microsoft, Facebook, Twitter, άντε και τα μεγάλα Sites  θα μπορούν να αναλαμβάνουν αυτό το ρόλο. Έτσι κι αλλιώς και σήμερα είναι ΝΟΝΟΙ, με την ¨καλή¨ έννοια.
Βέβαια θα μου πείτε λαμπάδες , παπουτσάκια,  ονομαστικές γιορτές, δεν θα υπάρχουν? Ο Ζαχαριάς, το JUMBO με τις ωραίες διαφημίσεις, τι θα γίνουν?
Σηκώνω ψηλά τα χέρια. Δυστυχώς, τι να κάνουμε,  ουδέν καλό αμιγές κακού.

Η πρόταση συμπληρώνεται και με την περίπτωση αποδημίας εις Κύριο.
  • Τα μνήματα θα είναι σε μορφή emoticons, οπότε με ματιά θα καταλαβαίνεις και πως έφυγε o συχωρεμένος. Ευχαριστημένος, λυπημένος αγανακτισμένος, θυμωμένος,  για όλα υπάρχουν οι κατάλληλες φατσούλες.
  • Στην ταφόπλακα το πολύ - πολύ να αναγράφεται ο αριθμός των like και dislike   και
  • Ξεχάστε τα ηρωικά και πένθιμα εμβατήρια, ο γνωστός ήχος όταν ανοίγουν ή κλείνουν τα windows και πολύ είναι.

Θο, Κύριε, φυλακν τ στόµατί µου κα θύραν περιοχς περ τ χείλη µου

(χμμμμ…., δεν θυμάμαι ποιο είναι το θέμα της ανάρτησης για να γράψω επίλογο)
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...