Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Ανταπόκριση από το Λονδίνο……



ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ

NEWS ALERT!!   Το αρνί την κοπάνησε!

Μες, στο χαμό των γάμων κατάφερε να λυθεί και αναζητείται από έφιππη αστυνομία.
Άντε.. να το πιάσουν. Αυτό έχει συνηθίσει στα κατσάβραχα, οπότε… μάλλον δύσκολο. Επειδή όμως στην αναμπουμπούλα, του χώθηκε το κεφάλι σε ένα καπέλο διαστημικό, ίσως κόψει ταχύτητα..
Αν πάντως συλληφθεί,  λίγα είναι τα …..χόρτα του (..έχει φάει το μισό Χάιντ Παρκ).
Ουφ!! Έχασα όλη την τελετή, αλλά ελπίζω να τη δω σε ¨κονσέρβα¨ στην Αθήνα.
Και όλα αυτά γιατί δεν δέχτηκαν το δώρο μου.
Επιστρέφω.

ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ (..δύσκολο..)
 ............................................................................................................................
Σας γράφω μόλις επέστρεψα από τη δεξίωση για τα μέλη βασιλικών οικογενειών, που διοργανώθηκε σε ξενοδοχείο κοντά στο Χάιντ Παρκ.

Καλοί μου άνθρωποι
Αφού το Πάσχα δεν πήγα πουθενά, σκέφτηκα δεν πετάγομαι μέχρι το Λονδίνο,
στους γάμους του Ουίλιαμ και της Κέιτ, μπας και ξεχάσω τα μνημόνια, τα ¨κουρέματα¨ και τις αναδιαρθρώσεις.
Είχα ένα ακόμη λόγο.
Δεν έχω πάει γαμήλιο ταξίδι, οπότε ζήτησα από τη γυναίκα μου να το πραγματοποιήσω μόνος.  Άλλο που δεν ήθελε να με ξεφορτωθεί.
 Με τα ίχνη ευρώ, που επιμελώς τα κρύβω για τέτοιες περιπτώσεις, αγόρασα το τσαντίρι μου και ξεκίνησα.
Νάμαι λοιπόν (φωτο) κατασκηνωμένος έξω από το Αββαείο του Ουέστμινστερ. (Ζήλια!!)
Δυσκολεύτηκα βέβαια να το στήσω, αλλά μόλις τους είπα ότι είμαι και εγώ νονός του πρίγκιπα (…τον βάπτισε ο δικός μας ο Τέως) μου επέτρεψαν χωρίς δεύτερη κουβέντα. Τους φίλεψα βέβαια με κάτι τσουγκρισμένα κόκκινα αυγά (είχαν μείνει από το Πάσχα) αφού τους εξήγησα  ότι οι ελληνικές κότες τώρα τα γεννούν σπασμένα, λόγω της ζάλης του μνημονίου .
Έχω πάρει μαζί μου και ένα αρνί (ζωντανό) για να το δωρίσω στο αντρόγυνο για να μην με πούνε και λιγούρη.  Στην αρχή είχα σκεφτεί να το σουβλίσω, να ψήσω κοκορέτσι και γαρδουμπάκια, για να τρατάρω τους καλεσμένους, αλλά δεν μου το επέτρεψαν για να μην επιβαρύνω το ¨νέφος¨ του Λονδίνου.
Την Πέμπτη το πρωί που ξύπνησα, έπαθα πλάκα.
Πολλά καπέλα ρε αδέρφια, ούτε στη Βαρβάκειο αγορά δεν βλέπεις τόσα!!
Σαν αυθαίρετες  μεζονέτες.
Σχέδια περίεργα σαν περιστεριώνες, πατητήρια, κουνελιάστρες κλπ. οπότε για να μην αισθάνομαι σαν τη μύγα μες στο γάλα, φοράω μέρα νύχτα το σκούφο μου.
Έχω πάρει μαζί μου τσίπουρο, φέτα βαρελίσια, στάκα, μανούρι, μετσοβόνε, παξιμάδια και σαρδέλα Καλλονής. Τα έχω απλώσει σε καρό τραπεζομάντιλο και όποιος Άγγλος περνά τον κερνώ με το ζόρι και  του λέω:
kaloriziko the couple  (…δεν φταίω, έτσι μου  μετέφρασε η google το ¨καλορίζικο το αντρόγυνο¨) και white bottom.
Δεν λείπει και το γυφτοφόν, το volume στο τέρμα, με τα αγαπημένα μου τραγούδια από το CD ¨ANAKTORO LIVE»  και τα συναφή… ξέρετε εσείς.
Καλά περνώ, αν εξαιρέσεις κάποια μικροπροβλήματα με το αρνί.
Κάθε τόσο, δημιουργείται ένας μικροπανικός όταν το αρνί μπαίνει στα πόδια των αλόγων που σέρνουν τις άμαξες. Ίσως νομίζει ότι είναι σαν τα δικά μας τα  γαιδουρομούλαρα. Είναι αργά πια να του μάθω τρόπους.

Προσκλητήριο ξέχασαν να μου στείλουν, αλλά ένας Άγγλος με περίεργα σουσούμια,

που ψιλοφέρνει της Καμίλας (μεταξύ μας,… to gyalizei to pomolo), μου έδωσε ένα πρόγραμμα της τελετής.

Δεν θα το ξενυχτήσω διότι οι γάμοι εδώ αρχίζουν αξημέρωτα.
05:00 θα αρχίσουν να καταφτάνουν στο Αββαείο του Ουέστμινστερ οι καλεσμένοι, ενώ στις 10 θα φτάσει η νύφη. Η τελετή θα ολοκληρωθεί στις 11:15, οπότε οι νεόνυμφοι θα αναχωρήσουν για το Μπάκιγχαμ.
Σχεδιάζω να πάω απόψε κατά τις 4:30 στο ξενοδοχείο Γκόρινγκ, που μένει η Κειτ.
Αυτή λέει θα πάει στο Αββαείο με Ρολς Ρόις! Θέλω να προλάβω να της τραγουδήσω το …. σήμερα γάμος γίνεται και να της δώσω το αρνί, να το βάλει στο πορτ μπαγάζ και να το φάνε με το Γουλιέλμο μετά το γάμο, με την ησυχία τους.

Μια ψηλοκάπουλη και ξεπλυμένη Αγγλίδα μου εξήγησε παραστατικά ότι στο δρόμο για το ιερό, η Κέιτ θα περάσει κάτω από ένα διάδρομο από 6 σφένδαμους και 2 καρπίνους, όχι λεύκες , ακακίες, σχίνα, αχιμάδες και άλλα μπανάλ.
Αυτό όμως που με χαροποίησε ιδιαίτερα, είναι ότι το ζευγάρι δεν θα δεχθεί γαμήλια δώρα, παρά μόνο δωρεές, που θα πάνε σε 26 ιδρύματα.
Προσπαθώ να δηλώσω (ως Έλλην …έχω τα κονέ μου…) και το 27ο  ίδρυμα ¨το χαμόγελο του μ……α¨. Αλλά σκέπτομαι ότι θα μαζευτούμε πολλοί και τι θα αναλογεί στον καθένα, οπότε άκυρο.

Η ψηλοκάπουλη Αγγλίδα μου είπε επίσης ότι η Κειτ πρέπει να βρίσκεται 2 βήματα πίσω από τον πρίγκιπα Ουίλιαμ σύμφωνα με το πρωτόκολλο.
Της απάντησα ότι με κάποιες μικρές παραλλαγές το ίδιο ισχύει και στην Ελλάδα.
Πριν το γάμο, η γυναίκα τρέχει για να μην χάσει το γαμπρό και μετά το γάμο ο γαμπρός τρέχει για να μην τον φτάσει η μάνα των παιδιών του.

Μην ξεχάσω να σας πω το πιο εντυπωσιακό.
Το κόστος του γάμου θα φθάσει τα 23.000.000 ευρώ δηλ. ούτε μια μίζα υποβρυχίου φτώχια!!!!
Οι βέρες όμως στοίχισαν 7.700 ευρώ.
 Όχι οι δικές μας οι μπρούτζινες

Λοιπόν σας αφήνω να ετοιμαστώ.
Δεν ξέρω τι να φορέσω, έχω μαζί μου πολλές τοπικές ενδυμασίες, αλλά μάλλον θα προτιμήσω τη φουστανέλα. Έτσι και αλλιώς εδώ η φούστα μπλούζα είναι in

ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ (...οι ελεύθεροι)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...