Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ ΤΟ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ

μνημονιακός χαρταετός



Από μέρες έχει αρχίσει στο σπίτι το debate για το τι θα κάνουμε το τριήμερο.
Πού θα πάμε, τι χαρταετό θα πετάξουμε τα κούλουμα, κλπ. Επειδή δεν αντέχω την γκρίνια και την κρεβατομουρμούρα, στο τέλος εφάρμοσα τη μέθοδο της «άτοπου απαγωγής».
Άνοιξα ένα παγκόσμιο χάρτη καθίσαμε γύρω γύρω σταυροπόδι στο σαλόνι σαν Ινδιάνοι και αρχίσαμε να προτείνουμε και να αποκλείουμε προορισμούς.
Πρώτος εγώ και χωρίς να το σκεφτώ  (…υποψιάζεστε το λόγο) πρότεινα Βραζιλία.
Ποιος είδε το Θεό και δεν τον φοβήθηκε!! Το τασάκι που ήταν δίπλα στη γυναίκα μου το απέκρουσα την τελευταία στιγμή σαν τον Τζόρβα!! ¨Δεν σε φτάνει κάθε χρόνο η ΚΡΥΑ ΒΡΥΣΗ, που έχεις πάθει εξόφθαλμη βρογχοκήλη, θες και Βραζιλία¨. Πρόλαβα να της πω ότι δεν εννοούσα το ΡΙΟ ΝΤΕ ΤΖΑΝΕΙΡΟ αλλά περιοχές της ζούγκλας του Αμαζονίου. Ήξερα βέβαια ότι φοβάται τα Ανακόντα, μια που είχαμε δει πρόσφατα σχετική ταινία στην TV (… εδώ που τα λέμε μου πέρασε η ιδέα από το μυαλό, να την πείσω να βουτήξει για κανένα ποταμίσιο μπανάκι), …δεν το έπιασε το υπονοούμενο και μου απάντησε ότι αποκλείεται διότι εκεί με τα πολλά δέντρα δεν θα μπορούμε να πετάξουμε το χαρταετό.
¨Να πάμε Βενετία!¨ αντιπροτείνει. Κάνω ντρίπλα (..like Messi) με τη δικαιολογία ότι ζαλίζομαι στη γόνδολα, ειδικά όταν έχω φάει και πίτσα πουτανέσκα.
Σε αυτό το σημείο πετάγονται τα σκασμένα (..τα παιδιά εννοώ) και με μια φωνή προτείνουν Γαλλία Disneyland. ¨Στην πατρίδα του ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ εγώ δεν πάω¨ τελεία και παύλα.
Επανέρχομαι, Αφρική – Σαφάρι – άγρια θηρία με τη δικαιολογία ότι εκεί έχει πολύ …άπλα…και χαλαρά… να πετάξουμε τον αετό χωρίς να σκαλώσει πουθενά (….άλλο είχα στο μυαλό μου, μπας και τσιμπήσει η γυναίκα μου….), αλλά αυτή τη φορά το κατάλαβε το υπονοούμενο. ¨Δεν θα γλυτώσεις εύκολα από μένα¨ και σταμάτησε τη συζήτηση.
Προτείνει Ελβετία (λίμνες, βουνά, χιόνια, σαλέ – πατέ κι όλα τα εις εεεε) και αναζητώ εσπευσμένα αρνητικά επιχειρήματα όπως,¨ που θα βρω καλάμια και αλευρόκολλα να φτιάξω τον αετό,… δεν έχουν ταραμά,… άσε που μπορεί να μας δεί και η Γιάννα... και να θέλει και αυτή να κρατήσει την καλούμπα…και βαριέμαι τις χαιρετούρες.. άστο καλύτερα¨.
¨Να πάμε στη Ιρλανδία¨ φωνάζω με ανακούφιση, που έχουν και αυτοί μνημόνιο και θα μας φερθούν διαφορετικά!. Στον αέρα συνειδητοποίησα ότι εκεί φοράνε και φούστες και παίρνω πίσω την πρόταση. Λέω, άστο καλύτερα,….. φτάνει που μας έχουν κάνει ρόμπα ξεκούμπωτη με το μνημόνιο , να είμαι και ρόμπα ξεκούμπωτη με φούστα.. πολύ πάει!!!. Εδώ που τα λέμε δεν είμαι και ο Σισέ!!
Τα εξωτικά νησιά τα είχαμε απορρίψει εξ αρχής, διότι η γυναίκα μου βαριότανε να ανοίξει τα μπαούλα για να βγάλει τα καλοκαιρινά, βατραχοπέδιλα, αντιηλιακά κλπ
Το δάκτυλο μου στο χάρτη έδειξε Βαλκάνια – Αλβανία. ¨Εδώ είμαστε¨ είπα!
¨Όχιιιι¨, ..ηκούσθη στον αέρα.., ¨μπορεί να βάλουν κανένα φράκτη, τώρα που άρχισαν να περιφράζουν την Ελλάδα και άντε να πηδάμε φράκτες στην ηλικία μας¨.
Και όταν το δάκτυλο στο χάρτη είχε φθάσει πια στη Μαλακάσα, μου ήρθε η φαεινή ιδέα!!!
Σε μια περιήγηση στη Διαύγεια ανακάλυψα το παρακάτω έγγραφο.


και μένω κάγκελο! …ελαφρύ γεύμα 2 ατόμων 202,05 ευρώ….
¨Θα πάμε στο ΚΑΠΕ!!!!¨ πρότεινα, θα πετάξουμε τον αετό, ταιριάζει και με το χώρο όπου δοξάζεται η αιολική ενέργεια και θα τους προτείνουμε ότι είμαστε διατεθειμένοι να φάμε τέσσερα άτομα, ένα  πολύ πολύ πολύ  ελαφρύ γεύμα (..πούπουλο) και με 50 ευρώ!!!. Πιστεύω ότι δεν θα μπορούν να αρνηθούν.! ΤΕΛΟΣ.

(Σημείωση : Η έρευνα στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ (http://et.diavgeia.gov.gr/f/cres) έδειξε ότι: Σε τρείς μήνες Δεκ, Ιαν, Φεβ., έχουν ξοδέψει σε ταξίδια περίπου 38.500 ευρώ (50 αποφάσεις), 30.000 ευρώ σε είδη εστίασης - διατροφής, έξοδα φιλοξενίας, ενοικίαση αιθουσών για δεξιώσεις (30 αποφάσεις) και έχουν αδειάσει τρεις φορές το βόθρο (περίπου 1000 ευρώ) ΛΟΓΙΚΟ μου ακούγεται, σ’ εσάς???).

(έχω επίσης την απορία …ελαφρύ σολομό??,… ελαφρύ χαβιάρι??,… συνοδεία με μπαλαλάικες??. πάλι δεν βγαίνει ο λογαριασμός!!)

Την ίδια ώρα σε ρεπορτάζ στο πρώτο θέμα, για εξορυκτική δραστηριότητα στη Μήλο, (http://www.protothema.gr/environment/article/?aid=108998) αναγράφεται ότι:  ¨…Η υπόθεση όμως κινδυνεύει να βγάλει στον «αφρό» την βιομηχανία καθώς το ψαλίδισμα των οδοιπορικών στο υπουργείο Περιβάλλοντος καθιστά αδύνατη την μετακίνηση των επιθεωρητών στο νησί, οι οποίοι έχουν κληθεί για να καταθέσουν στο δικαστήριο της Σύρου
ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ
Ραντεβού στο ΠΙΚΕΡΜΙ.

Με ένα ωραίο ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ
Τι μ' ωφελούν οι άνοιξες



1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Δράττομαι της ευκαιρίας, μιας και αναφέρθηκε η λέξη και ερωτώ: Από τη στιγμή που εφευρέθη η ..ΔΙΑΥΓΕΙΑ..στο διαδίκτυο, μήπως χάθηκε κάθε ορθή διαδικασία κοινοποίησεων εγγράφων,εγκυκλίων,νομοθετικών ρυθμίσεων προς τη Διοίκηση?Γιατί είμαι υποχρεωμένη να περιηγούμαι εξαναγκαστικά καθημερινώς μήπως και αναρτηθεί κάτι..οτιδήποτε που να αφορά το αντικείμενο που χειρίζομαι!!Αθάνατο ελληνικό δημόσιο..η τεχνολογία θα σε φάει...σε ελαφρύ γεύμα!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...